Tisdag.

dagen i går blev till en början jätte trevlig.. gick till emelie där anna sofie matilda jenny och sandra var. förfesta
lite granna.. och sen gick jag sofie emelie och sandra ut.. två ville till silk och två ville till pluto. så vi
sa att vi först går till silk och sen vidare till pluto. så skulle vi gå till bussen, tror ni inte att den sista bussen
går mitt framför näsorna på oss.. jo visst, så Sandras pappa skjutsa ner oss. tack! väl inne på silk var det typ bara vi som dansade. var väll som vanligt. tycker inte om silk sådär jätte mycket...men med tiden så rammla det in folk hela tiden.. mötte Frida och Signe dom hade också hunnit blivit nekade på konrad. hur illa är inte det haha! efter ett tag så blev det lite väl lååånga diskutioner om var vi skulle vara.. skulle vi stanna eller skulle vi till pluto.. under den tiden hann jag bli extremt rastlös. slutade med splittring och jag sandra och co. drog oss mot pluto. men då var det bara en timme kvar och de känndes inte sådär jätte taggat att  gå in då, och det var väll då kvällen började spåra ut. men de va kul endå =) tack för kvällen...

efter det gick jag i 20 minus grader, ända till skallberget.. tog mig minst en timme innan jag fick tillbaka värmen i kroppen.. men kollade på hockeyn och sen slockna jag nångon gång i tredje perioden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0