Västerås

hmm urtörstande-klumpiga jag var ju törstig efter bowlingen (som ja också vann me över 100p.) ojda!  aja ja köpte mej en festis apelsin vilket e en citrus frukt?! aa men de var i allafall alldeles för starkt för mig! så ja kännde hur jag var på väg att dö på hem vägen..försökte hålla tårarana inne men när vi var vid t-centralen kunde ja inte hålla dom inne haha seriöst de kändes som någon slog sönder mej.. så störttjurandes tar jag mig hem sakta mej säkert.. När ja kommer hem så försöker Jessica desperat få mej på andra tankar.. och haha ja har inte skratt gråtit såhär på läänge.. vi har alltid så kul! bill o bull e vi.. Sen så ringde jag mamma en kvart senare ringer hon mig och säger att ja ska åka hem (Västerås.) men eftersom ja inte kan gå så fanns de ingen chans att ja skulle kunna ta mej till tåget så pappa satte sig ibilen och hämtade mig och jessica tack pappa :)! Så nu är jag hemma i Västerås... hoppas ja mår bra/bättre i morgon då ja ska färga håret.. och träffa älsklingen!

nu ska vi spela kort och ha familjemys vilket ja inte har varit med om på lääänge!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0