uppdatering

hm ja i onsdags så fick vi sovmorgon till 13.15.. men kundteknik framför mig.. skit kul! under tiden så satt jag å johanna och deppa lite när vi va klara.. haha så börja vi prata lite smått om att vi skulle gå ut i Täby. har aldrig vart där så varför inte? sen kom Linda och vi kände oss hungriga. smet iväg lite tidigare och ja tog med dom på mitt lilla Pasta ställe haha lite kul när dom kan min beställning utantill å mitt namn kanske tyder på att ja inte äter hemma ofta.. men jag kan verkligen inte laga mat men nu jäklar ska jag försöka lära mig! hur som helst så bestämde vi oss för att skita i utgången .. och vi sa hejdå och ja kila upp till lilla Thea.. de dröjde inte länge förns ja fick sms - fan sanna ska vi inte ut iaf? och självklart var ja på! johanna hade dragit hem och ville inte me längre. så vi drog till hersing igen! kul kväll sluta me att ja tappa bort mig mitt i sthlm city haha men ja kom hem de gjorde jag!

idag har ja haft praktik på WOW på stan här i Västerås.. kul dag:) utom i slutet då ja började må kasst.. usch. Förlåt Jimmt för mitt humör haha lovar ska vara gladare nästa vecka! men ja vet att du förlåter mig! sitter hemma hos alex nu , eller ja mitt lilla hem också. bor ju här när ja e i v-ås trotsallt. lite svårt vad som e hemma haha men hursomhelst! ja känner mej mest hemma här på bellmansgatan hos min älskling. Han e på bio nu me sina kompisar och ja tänkte ha en mys kväll för mig själv.. men mamma jessica carina och sandra sitter på Lapasta nu och äter.. men ja orkade inte göra dom sällskap.. dom ska snart vidare till Bill o Bob. och ja har lovat att vara chaffis. men NEJ jag har bestämt mej att joina dom! så snart ska ja till bill o bobban och de blir buss för oss alla tonight!

imorgon spelar alex match och efter de åker vi "hem!" till mig i Stockholm.. Mys!
nu ska ja fixa mig lite. å pysa ner på stan! tjingeling



Kommentarer
Postat av: linda

älskling det heter hirschen ;)

2008-09-07 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0