segt

igår så skulle ja åkt hem till Stockholm direkt efter hockeyn.. men de blev sen och jag kände mej intepå topp. så var hemma en dag till. så idag så har jag varit uppe sen kl7. och varit chaffis hit och dit.. har bla varit  med farmor lämnade av henne vid PRO haha gamlings-klubb sjukt söta var dom. som en ungdomsgård fast med 60+ efter de så åkte jag till Jessica så drog vi oss vidare till spicyhot! sjukt gott. sen så åkte jag till rockis för att säga hejdå till Alexander. så hämtade jag upp mamma sen påjobbet där jag fick träffa en UR gullig hundvalp haha jag har bild som ja lägger in snart. så söt var den... ja vad ska jag göra nu? ja jag ska packa sen upp till arlanda. ska lämna av Jessica som ska flyga till Skåne så nu kommer ja vara själv i sthlm 2 veckor.. kommer ju kännas lite dumt eller ja tråkigt.. men de ska bli skönt att åka hem idag!! 

hörs sen hejs föresten så kan ni få höra en ur skön låt om  ni  inte redan har gjort de såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0