seg dag

idag hade jag bokat tvätt tid kl 07 eftersom det var den enda tvätt tiden idag.. och jag är i behov av en! hade ställt klockan på halv 7.. jessica och alexander slog vad om att ja aldrig skulle orka.. men ja gav mej inte. men själklart försvov jag mig till 07,55 och ja började 8.20 panik! så nej ja fick inte tvätta.. blir så arg. ja stänger alltid av larmet i sömnen.. borde testa mej en ny väckningsmetod..

i skolan hade vi kunder.. fick en kräsen kund som bara nedvärderade oss "elever" haha blev så arg. Min första idè va att få bort hennes fula färg och sen lägga slingor i det.. men nej de fick ja ju inte.. min lärare tyckte att hennes fina råttbruna färg redan var fin.. usch? så den behölls.. hade ingenting att säga till om kändes det.. och eftersom ja inte fick utgå från mina egna idér så blev ja ju missnöjd med resultatet.. men de roliga var att min kund har aldrig varit så nöjd som idag med resultatet hos någon frisör och ändra sin inställning helt mot mig.. ! haha visst blir man glad av att höra sånt men ja undrar bara- hur fan har hon sett ut tidigare ihåret ? ja menar inte fan blev de fint.. förutom style;ingen! där ja hade fria händer. haha skumma människor ibland?

efter de så kilade jag linda och hennes lillesyster till Mcdonalds och åt lite.. eftersom de va blodpudding i skolan? vem uppfann den maten? vet inte ens om man kan säga mat.. usch dålig fantasi iallafall!  usch igen! Efter hade vi livskunskap de är en lektion på 20 minuter.. total ovärd. man skulle lämna in ett CV och Kicki sa faktsikt att de var jätte bra och att hon anställt mig utan tvekan !

och sen kilade jag hem och gick ut med thea i parken.. så skönt men så kallt! tog på mej tjocka tumvantar då är de kallt.
nu ska ja plugga religion , laga mat och boka tvätttid. dock på kvällstid!

haha juste! ja hittade en sida vet inte hur men där man får presentkort på KICKS när man värvar medlemmar! så de enda man behöver göra för att få present kort e ju i princip ingenting.. ja hatar sånna länkar men varför inte? testa :)!
tar max 30 sek sen behöver du ju inte göra något mer.. jaja skitsamma nu måste ja sätta igång puss.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=120583

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0