lördag

hmmm.. har inte hänt så himla mycket idag inte.. varit och lunchat med jessica å alex. och ikväll blir delugnt igen ..lugnaste helgen på ett tag men visst är det skönt:)

hmm du var endå en av mina bästa vänner i 4 år, vi har upplevt så himla mycket tillsammans. och jag kan inte släppa dig så lätt som jag trodde. vi har gått två olika vägar och jag kan inte sluta hoppas att våra vägar går ihop till samma någon dag. bara saknar dig. nåttsom fattas. längtar efter den dagen. 

haha vet ni? Istockholm på studenten har man tydligen med sig ca 2-3 vänner på flaket? låter helt knäppt för mig är de ju bara klassen som ska vara där.. men så är de så soffiproppp du får åka på flaket 2 ggr nästa år!
oh studentskiva 9 maj !! kom kom kom kommer bli as kul

nu ska jag städa upp lite här innan jag blir ihjälslagen
puss.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0