helgen

var hemma ons-lör spenderades i stortsett med älsklingen. kom på onsdag kvällen, vi kikade lite på idol. haha ja tycker faktiskt nya jurryn e bättre på ett sätt. torsdagen så var alex i skolan och jag pluggade lite.. pappa kom och hämtade mej så åkte vi och åt och så var jag lite med honom haha hälsade på mamma med på jobbet. träffar dom ju nästan aldig.. eftersom ja i stortsätt inte bor hemma och är i Stockholm hela tiden. saknar dom ibland lite för mycket! så de va skönt att jag fick träffa dom också! nästa gång jag ska hem tänkte ja spendera en kväll med dom. fredagen va myskväll bara! och på lördagen igår så åkte jag tillbaka till Sthlm stressad.. skulle ut mot bromma/spånga. vägen dit kändes ju som ja åkte tillbaka till V-ås. tidsmässigt allså haha. men de gick bra. och där va thessan och klassen.. vi var inte där så länge begav oss mot stan och gick ut på Huset i gamla stan! haha sjuuukt kul även fast vi nästan vart nerslagna och jag hade en psykopat efter mig på dansgolvet haha tack alex min trogna läsare för räddningen! var man än hamnar här så har man bara sjukt kul.. åkte vid 3 då dom stängde.. va hemma runt halv 4 då jag slocknade! och vaknade idag 13. usch va skönt de va men nu e ju halva dagen borta som man brukar säga? men de äre värt. nästa onsdag äre FRIDAS tur att fylla då blir de utgång tills dess så blir de lugnt.. nu ska ja äta skirver mer sen då kanske jag har hittat vimmelbilderna också

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0