hejhopp

min helg har vart underdunderbra! hm i fredagsvar ja ju på Billobob lite grann. de va mysigt:) åkte sen vidare hem till alex som vanligt... dagen efter åkte han iväg till sin samling och jag åkte och hämtade upp farmor och vi åkte och handlade osv.. efteråt så åkte ja till Rocklunda för att kika på matchen.. dom vann inte men de va sak samma han är inte långsint och de är jag såå glad över..även om han inte hejade på mig ens så gick de ju över relativt snabbt! efter så åkte vi till Stockholm hade de mysigt va ute och åt jätte mysig resturang med mysigaste musiken! haha ja blev helt ifrån mig.. men men så åkte han hem i går (söndags) kl 22. tog en promenad till Centralen härligt faktikst. mindre härligt att säga hejdå. men så är de.. och jessica kom från v-ås igår med.. hade med sig en tv-box och de va som arabiska för oss. så nej vi har fortfarande bara 1,2 & 4;an.. måste fixa de där idag blir tokig..

Jessica är i skolan nu.. hon kommer kl 5. då ska vi kila ner och hyra ARN... och ja är verkligen anti sånna filmer.. usch men hoppas den är bra.. får ge den en chans..
men nu ska jag ut med Thea.

hörs sen 

Juste fick söta sockor som Jossans farmor hade stickat till mig och jessica haha visst är dom söta!




billobob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0