hallå!

dagarna bara rullar iväg här känns det som.. dom går så snabbt alla lektioner.. Igår hade jag min första kund här i Sthlm.. hon pratade dock inte svenska eller eng så de va lite svårt att komunisera.. jobbigt. men de gick skit bra:)!´ Hade Religion och engeslska b idag.. Religionen kändes seriöst som att sitta på en gudstjänst.. och de intresserar mej inte direkt. och engelskan gick skit. eller ja nästan gjorde inte så mycket var i en mega kö bara för en jävla bok.. kön bestog ungefär 1 km av skolans elever.

hm jaja.. ni som undrar hur de går har kanske märkt att de går skit bra! och jag tycker de är jätte kul! haha de roligaste är nog endå att bo med Jessica.. för ja trodde vi skulle ryka ihop hela tiden osv.. men igår utbrast jag gullig lillesyster som jag är - att ja älskar att bo med dig Jessica. då utbrast hon tillbaka - haha ja har tänkt på de också! ja älskar att bo med dig också.. jag bara sitter och väntar på att du ska komma hem hela tiden ..
haha e vi inte söta!

snart är de allså torsdag.. och de betyder att ja ska få åka hem till min alex.. lite surt att vi börja tjaffsa sist och fick ett tråkigt slut.. men de dröjde ju inte länge förns vi blev sams igen! är man kära så är man! så himla svårt att vara sur på honom ? de går inte.. kanske är de för ja saknar honom för varje minut som ja är ifrån honom så mycket?
men på lördag efter hans match så ska vi förmodligen hit till Stockholm och så ska han få se hur jag har de här!
ja tror de kommer bli jätte mysigt! föresten så har vi varit tillsammans i 3 månander nu sen i söndags! och mer blir de..

nu håller ja på lagar mat wok! och ska fixa och dona.. har så ont i magen så ja planerar att gå å dö snart också.. men ja ska försöka slutföra den stora städningen jag har påbörjat..

nu måste ja forsätta!!! puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0