godmorgon


mitt fönster består av alex när han gick i 8;an haha visst va han söt!

Godmorgon!!
sovmorgon idag skulle egentligen börja kl 08.00.. men eftersom vi har idrottsdag så börjar ja kvart över ett!
ska möta linda och frida vid t-centralen kvart i sen bege oss ut till lidingö.. fattar inte att vi ska åka dit för att bowla men men nu är se så.. fast ja ska nog inte vara med eftersom ja har rygginflamation och magkatarr.. haha tycker synd om mig själv helt förlamad! men i morgon så ska ja ju hem och då kommer ja få mass vis massage av en viss typ och då hoppas jag den försvinner.. så ja kan vara på min praktik på Fredag! då jag ska färga och göra långhårsuppsättning.
nej nu ska ja sätta igång ska försöka äta lite sen ska ja ut med Thea!
hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0