fredags mys

Igår färgade jag håret bruunt. och de känns inte som jag. usch nej .. men ja ja vänjer mej väll. men tror de blir blondt snart igen men skitsamma. kom hem till alexander han var i försig å tränade så jag slocknade rätt snabbt av att ja hade så ont.. efter en liten stund kom han hem och väckte mej! oh va ja har saknat honom. efter att ha pratat med honom och myst lite så tog jag en dusch! och när ja var färdig så hade han tänt ljus och bäddat allt för mysigt. du är så bra du:) vaknade 06.00 av att jag hade ännu ondare men eftersom ja är så envis så envisades jag om att jag skulle på praktiken och dit gick jag eller jag krålade dit mej. och direkt när ja kom dit så fick ja åka till akuten och där tillbringade jag min dag! men nu hoppas ja de är bra... helt slut är jag. så kräftskiva och blue moon bar i morgon kan ja ju glöma. jag som var så taggad.. men hoppas verkligen att ja blir bra tills på onsdag! då vi sak fira Frida.. ja men de ska jag nog bli. nu sitter jag är i huset mamma och pappa är i stugan och Jessica är på Fest. Snart kommer Alexander hit och håller mig sällskap!

har inte så mycket att skriva.. så nu struntar ja it =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0