:)

helgen har ju varit lugn som vanligt. mest varit med alexander ovanligt va? klippte han i fredags stog inte ut med hans långa krull hår haha. så nu är de borta och de ser mycket bättre ut! som tack så bjöd han mig på spicy. haha äter ju alltid där.. sen så gick vi på stan och sen kika vi på J20s match sen så bar ja mej hem till fia! vi satt och snacka kollade vimelbilder från pluto/silk. haha samma personer på varje bild varje gång. hur orkar man vara ute varje helg... okej ja är själv ute en gång i veckan känns det som. ja antar att de är sånt som man gör.. haha jaja sen åkte jag hem dryga mej mot alex jag är glad att ja lever idag.. så mycket som ja retar upp honom retsticka e ja allt... i morse gick han runt 08 tror jag.. han skulle spela borta match mot färjestad. dom ligger under med 6-0 just nu.. haha någon som kommer vara sur i kväll? ja har iaf tagit och städat lägenheten.. diskat vårat berg av disk och så, så lite glad borde han endå bli. juste har tagit halva tvätten också. jag har mina bra stunder...

den 10 okt ska jag och jimmy på äventyr! woho. äntligen nervös men de ska nog gå bra

nu ska jag plugga eng b. jag suger i det. och ja suger på att plugga ska försöka göra det nu iaf.
hörs i kv.


Kommentarer
Postat av: sandra

vadå för äventyr? ;P

2008-09-28 @ 19:47:40
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0