ensamt

har inget intressant och skriva idag... men de här var min dag iaf

mm idag så skulle jag med tåget 09.00 till Stockholmm eftersom jag började 11.20 japp stannade en dag extra. sköönt men framför allt mysigt. orkade inte åka så sent i går... så i morse skulle jag upp halv 7 men så blev de ju inte.. blev 08.00 att jag alltid ska somna om och alex väckte mej inte heller. så 08.30 stog jag vid busshållsplatsen trött  och arg som en idiot. och så blev ja mer stressad när den var försenad.. chaffisen var ny. så de gick ju lagom segt och jag blev lagom stressad. mycket folk var de också... ja när ja kom fram till centralen så tog jag min 4000 kg tunga väska och gick hem på vägen köpte jag en sallad. sen vidare till skolan.. dagen gick rätt snabbt.

läste mitt horoskop (väduren)- dagen blir stressig och risken för utbrott blir stor och de blir inte mycket gjort.
haha de läste jag igår. och visst stämmer det.... hatar när man ser svart på vitt dagen innan att nästa dag
ska bli åt helvete.. men men kan ju inte sluta tro på sånt heller stog att ja skulle spara min energi tills i morgon också

kom hem och slocknade dirket.. så vaknade jag lagom till idol. tog en promenix i pausen för att få lite luft kändes lite konstigt att gå runt själv utan min doggy man känner sig så dum bara går helt själv haha. och nu ligger jag här och kollar på min deckare som går på 4;an varje tisdag kl 9.

jessica och thea är ju inte här.. så de är ingen hund som ligger och sover just på mej så jag inte kan röra mej fast hela sängen är ledig.. och ingen som jag bråkar med. nope helt tyst. och jag står inte ut okej lite skönt äre väll :) . jaja åker hem på torsdag usch dagarna går så snabbt..

imorgon har ja frisör 08.00-17.00 bara kunder.. ska färga och klippa mikaela sen vet jag inte. men men återstår och se.. nu ska jag forsätta kolla och äta lite glass. ciao.


 förra kundteknik lektionen fixade jag robin haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0