ticktack

helgen har varit underbar! speciellt igår när jag och alex tog en day off och bara var med varandra. utan skola och träningar.. jätte mysig kväll också! =) pratade om allt möjligt. och för varje dag som går så blir jag bara mer och mer galen i honom! i lördags efter alexs hockeymatch så träffade jag Sandra supermysigt! har verkligen saknat dig tjejen. men snart får vi göra om det. i morse åkte jag tåget till stockholm... de är så jobbigt att åka på morgonen... usch. så ja e lagom trött nu.. har väntat en timme på eng b nu också. ibland vill ja bara skjuta mej själv för att ja tog engb. men nu är de ju bara 2 månader kvar typ sen e den klar!

imorgon är de skolfoto också. de är i princip de enda jag har. och på torsdag har ja bara en lektion. sen åker ja hem till vässan igen. får se va som händer då. alex e i mora på match då. på fredag kanske de blir utgång. och på lördag åker vi kanske till nyköping över dan! ja sen sthlm på söndag igen.

nu måste ja kila pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0