torsdag

den här veckan har ju inte gått lite snabbt.. i måndags hade jag projekt tid då vi fick gå hem typ dirket... åkte till Vällingby och hälsa på farmor å farfar! tisdagen hade ja religion.. och ingen engelska och i går hade ja kunder hela dagen.. har börja klippa med sax och har klippt mej överallt! nu vet ja varför ja älskar min kniv så mycket som jag gör! har också fått de klart för mig från min frisör lärare att ja håller saxen heelt fel haha hon förstår inte hur jag kan ha klippt som ja har gjort... men ja e nog lite speciell! kanske därför ja klippt sönder mina små fingrar? jaja.. håller pennan så konstigt med och de går inte å ändra
föresten så klippte jag skägg också haha va as kul. jätte snäll gubbe! sen i allafall så fick ja lov. sköönt!

ska snart hämta jessica och thea på stationen.. sen blir de kanske en spicy. innan de tänkte jag sola.

Grattis matilda! hoppas du får en kanon dag.
ses på lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0