slapp helg

ja den här helgen har inte varit så händelserik.. blev ju ingen utgång. men de va mysig kväll endå. i går flytta vi in en stor säng till lägenheten så vi slipper trängas i en 90 säng haha usch men i morse när ja vakna så brukar ja vakna med att alex håller om mig så hårt så ja stryps. men i morse gjorde jag inte det.. så ovant. funderar på att byta ut sängen igen så man slipper ligga 30 m från varandra haha. mycket mysigare att vakna halvdöd. hur som helst så höll vi i gång hela dagen i går.. haha hade tvätt tid i 2 timmar men han inte torka allt så nu hänger allt i lägenheten i en etta. och de är inte lite grejer heller.. hade bilen så vi åkte och handlade haha känndes som vi var en liten familj som var och storhandlade.

just nu så är han i gävle och har match. 1-1 hittlis. och jag ska plugga men ja råkade hitta the hills maraton på tv ju.. förstår inte... dom där avsnitten går huller om bulller.. samma avsnitt hela tiden.
sen så sitter jag och ska kika på onetreehill säsong 6 också. och känner jag mig själv så kommer jag bli besatt..

åker hem 21 ikväll.. den här veckan kommer vara lite tråkig eftersom linda är utomlands. hoppas du har de bra skitunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0