regn..

ígår var vi hemma hos Kim i hennes nya lägenhet i midsommarkransen. det var verkligen jätte fint! kom dit lite senare .. vi kikade på idol.. kan inte påstå att någon dirket är sådär wow-bra.. tjejerna är ju mycket bättre! hoppas en tjej vinner. vid 10 halv 11 så började vi röra oss.. Robin fick köra hem oss alla haha. åkte lite vilse men ja hoppa av först och när jag kom hem så kikade jag på utröstningen.. sen så ringde jag alex och sen somnade jag nästan sittandes. de blev en - ja ska bara blunda 10 min max. men så blev de ju inte.. vaknade i panik kl 04.00 och trodde verkligen att klockan var typ halv 8. hatar att vakna sådär mitt i . så har man kläder och smink kvar.. så obehagligt.. sen så skulle jag upp igen kl 06. så de blev ingen höjdar natt.. trött som en kossa drog jag mig iväg till skolan och så skulle vi göra kortafton frisyrer.. hatar dockorna. deras skabb hår går verkligen inte att göra något med.. men de gick väll.. sen drog vi i väg till nå bostadsförening för studiebesök jo de va ju intressant? nä.. de gjorde mej bara tröttare.. efter så jag jag och linda lill till salladsbaren. efter de gick ja hem och idag har ja bara tvättat och städat.. för i morgon så kommer jessica och thea! woho.. saknat dom ju.. fast ska möta dom i Västerås.. åker hem vid 12 i morgon. sköönt. i helgen blir det förmodligen bmb. men vi får se. ne nu ska jag gå och laga lite mat och kanske plugga lite. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0