onsdag

idag så får jessica sin bil kan ju säga att de blir min bil också på sett och vis ;) haha eftersom vi sitter ihop.
snart så börjar min sista lektion.. har frisör 30 min. sen så ska ja knata hem och packa i hop min lilla bag. så far ja till vässan idag istället. i morgon på engelskan så ska vi inte göra något speciellt. ny lärare ny start. Juste nästa vecka har vi ögonfransförlängning sen är de loooov.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra. har lust att ta flyget ner till min lilla olivia. har sånna minnen från Värnamo... när vi bodde tillsammans bråkade varje dag.. låter kanske sjukt.. och de var de ju i försig.. sjukt kul.  det saknar jag grymt mycket. men framför allt så saknar jag dig.

nu börjar lektionen.

Kommentarer
Postat av: sandra

oooh ögonfransförlängning får du gärna göra på mig :D

2008-10-15 @ 16:01:50
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: olivia

Ja det är på tiden att du åker ner till skåne! Ska jag erkänna så är du som en storasyster för mig, ser upp till dig.. Även om jag inte förväntar mig att du ska skydda mig mot fula gubbar i tvättstugan :) heh.

2008-10-16 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0