Några söta ord

Sitter här hemma i våran lägenhet utan dig och väntar tills imorgon då jag får träffa dig min solstråle igen. Det är tomt utan dig, när du är borta så kan jag ju inte klaga på att du slänger dina saker överallt och stökar ner. Jag vill att du ska veta att det spelar ingen roll hur mycket du stöker ner eller vad som helst för jag tycker om dig lika mycket ändå. Du får mig på bra humör varje gång vi ses och gör mig jämt glad. Har aldrig träffat någon som dig SANNA. DU och din personlighet som bara kan beskrivas med ett ord som stavas U N D E R B A R!!!! 4 underbara månader med dig hittills och jag vet att de kommer bli många många fler månader tillsammans så jag kan inte vara annat än glad att jag har dig. DU ÄR BÄST GUMMAN<3
///DINALEX

080531

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vad gulligt :)

Men när flyttade ni ihop :O

och var bor ni?

Ring nån dag=) Bytte tillbaka till Kompis nu iaf

2008-10-03 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0