kväll

nu sitter jag här och halvsover hos alex. eller oss? ja samma sak. han kommer väll snart... ja har köpt ansiktsmask som ja ska göra. han kanske också vill ha? vad vet ja. ja har så många bra låtar... som ja vill lägga in på bloggen så ni kan lyssna men då kommer den bara bestå av youtube klipp. men så får de bli! senare...... nu vill ja se på efterlyst också... '
ne har inge och skriva haha.. så uttråkad. i morgon ska ja till farmor som ville ha lite omväxling och e på sjukhuset. så i morgon ska ja hälsa på henne. hon har förmodligen fått en propp. svårt att förstå min farmor är av en egen sort. den bästa.

nej nu skriver ja inge mer idag.. me andra ord har inge å skriva..

.

Kommentarer
Postat av: sandra

du är finare min ängel!

2008-10-16 @ 20:54:35
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: matilda

känner att vi måste ta och ses snart :O

var ju så sjukt längesen, saknar dig. vi får dra en one tree hill maraton någon dag ;) haha

2008-10-16 @ 23:22:01
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: kungen

haha drottningen?

ja, på lördag är jag faktiskt lite upptagen. men nästa helg ska jag ut på fredagen :D vilken dag ska ni ut? vi får väl ta och träffas på krogen då ;) haha. btw, ska snacka med dig om min födelsedag också :) så jag smsar dig någon dag, har du fortfarande samma nummer?

2008-10-17 @ 12:25:32
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0