helgen

helgen har varit bra! i fredas fyllde jessica 22! och fest blev de.. och sen utgång bluemoon! de super kul. Sofia hängde med sin V-ås krogen debut.. hoppas du hade lika kul som jag:) ! där inne träffa ja också jimpan och en stupfull Ludde haha. sen åkte jag hem till min älskling och sov. att du står ut med mejj =)

på lördagen så  degade vi och körde singstar som jessica fick och kika på sex and the city filmen. efter så fixa vi oss för att gå ut med jobbet på Harrys.. och käka.. de va trevligt... sen därifrån åkte jag vidare till Matilda.. ja stanna inte så länge.. kännde mej lite väl trött och sliten. men kikade förbi och sa grattis iaf! hoppas du fick en bra dag!

idag så vaknade vi runt 10 Alex har bortamatch i Ore.. ingen annaing om vad det är för något.. men de går bra för dom! ikväll hoppas ja han kommer hit för i morgon åker han hem till nyköping.. så ja får väll sitta uppe och vänta på han! tills dess ska ja sjunga sönder mammas och pappas öron och min röst i SINGSTAR haha ja har legat helt själv och sjöngt hela förmiddan..

nu blir de dusch sen singstar! hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0