glasögonorm

mm kul dag. jag vaknade upp av att ja hade ett rött öga.. sket i det trodde det skulle gå över med tiden.. men nej de blir bara värre och värre.. och tanken av att vi skulle till bmb i kv började sakta ge mej panik. runt 4 tog ja ut linsen i de ögat.. men de blev int bättre så ja gick till apoteket där hon sa att ja inte fick köpa något typ att ja skulle kolla upp det osv.. tog inte åt mej så mkt gick till optiker, den elakaste och cp;igaste jag någonsin mött! hon sa dirket att de va något jätte allvarligt och bara stirra. ja menar man kan väll försöka lugna ner en? ja började ju störttjura och trodde jag skulle bli blind. drog till nästa optiker där dom tog in mej direkt. så pilla dom i ögat så ja trodde de skulle ploppa ur.. de visade sig att ja har fått en allergisk reaktion mot linsen och att ja måste gå med glasögon 1-4 veckor.. då sprutade det ännu mer tanken av att ja kunde bli blind sket jag i. men glasögon.. nej... och där rök min kväll. kvällen får spenderas hemma jag ska försöka bli vän med glasen... och baka lite.. tills alex kommer och tröstar mej. skit helg.

föresten så klippte jag av mamma håret idag! haha page blev det jag tycker de blev as snygg.t

nu ska ja börja baka..

föresten så lite bilder från fridas birthdaaaay
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0