film film film

ja igår så hyrde jag och jessica P.S i love you.. de var den mest sorgligaste filmen och bästa filmen ja sett! har du inte sett den ? se den!! ja ska lätt tvinga alex att kolla på den med mej när ja kommer på torsdag! idag så kila vi och åt lunch och efter det så hyrde vi ytterligare 3 filmer.... miracle.. en jävelsk romans occh solstorm. ja har ju sett alla.. men dom bra! så nu har vi film maraton.. precis som jag och olivia brukade ha i Värnamo. saknar dig tjejjen..
 
i morgon är de skola 08-17 bara frisöör. nu börjar de dra ihop sig till gesällen. usch va nervöst..

juste kolla min älskling snygg va!


Kommentarer
Postat av: oljan

heela mig, heela mig. i miss you :)

2008-10-08 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0