tisdag

ja idag började jag ju halv 2 till halv 3. sköönt sov till kl 12. minns inte senast ja sov längre än till 10? eftersom att alex alltid är så diskret (ironi.) när han ska upp på matcher träningar och allt vad de är.. så var de väldigt skönt med en stördfri morgon. nästan iaf. jessica grät i sömnen (mamma och pappa hade avlivat lilla thea tydligen.) haha. så jag blev så tokig. slängde en kudde över henne och vips så kunde ja sova igen.
hade ju min eng redovisning idag! jag var ju lite nervös eftersom den var för hela klassen. men när vi kom dit så var vi bara 4 st. hanna jag och avin och en till. haha suveränt. så nu är den klar. och resten får göra de nästa vecka så vi e typ 15. ja ibland har jag tur.

nu i kväll händer de väll inte så himlans mycket inte.. DH är ju ikväll tror jag?
juste måste ju också säga grattis till min älskade emelie därhemma i Västerås. hoppas din dag blir kanon.

nu ska jag ut med thea. och sen börja laga lite mat.. tungt att bo själv ibland de enda man orkar är laga mat diska och städa. japp 18 år och redan en hemmafru.



 3 söta bönor ja hittade när ja snokade runt lite.. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

å tack återigen min saknade sanna! <3

2008-11-05 @ 17:29:19
Postat av: sandra

hihi gullunge :)

2008-11-06 @ 23:22:39
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0