söndag

hm helgen blev lugn.. har inte mått så bra. förskylning och skit. har haft de hur läänge som helst och de verkar väll inte försvinna heller antar jag än på ett tag.. igår hade vi julpyssel inom familjen haha ska lägga upp en bild på alexanders tomte sen så ska ni få se på mästerverk. idag är det söndag väcktes jag kl 4 på natten känndes det som eftersom jag skulle vara chaffis åt alex som skulle till grums på match.. hatar det på söndagar då äre ok att sova bort dom.. Senare var vi på smink tjossan jag mamma och jessie. efter det så gick vi på julmarknad saken på stan köpte en vinterjacka och sen såg vi på fyverkerierna hela västerås var ju där nästan. känndes precis som nyår =).

nu ska ja packa väskan och sätta mig ibilen och åka till stockholm.

föresten har jag och alexander varit tillsammans ett halvår!! idaag =) grattis till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0