Roadtripp.

ja.. i fredags mådde jag inte bra hade feber osv... låg mesta dels av dagen i ide. under dagen ringde danne och fråga om jag och jessica ville honka med ner till Tyskland.. och visst ville jag de, nog för ja va sjuk men jag skulle ju endå inte göra mycket annat än att sova 50000 mil. vi åkte runt 6 tiden på kvällen och körde till helsingborg där vi tog färjan till tysklandet. de gick faktiskt jätte snabbt,, runt 6 dagen efter så var vi framme vid den första sprit/öl affären. ja skämtar inte när jag säger att de var krig. de kom stora pallar med öl och jag vet inte vad. däcken på bilarna gick från badbollar till pannkakor... förstår inte att man kan lägga ut så mycket pengar på alkohol... men de är väll inte min sak,

på lördagen efter vi var klara i Tysk så åkte vi vi till köpenhamn. checkade in på hotellet.. de var tydligen nå White sensetion tema eller va de nu är så alla danskar var vitklädda och såg ut som spöken....
vi gick och käkade och sen gick vi till Tivolit. de var som en stor julmarknad. skit tufft var det !
efter så deckade vi på hotellrummet och jag har alltid uppskattat en säng så mycket som jag gjorde då efter typ 30 timmar i en bil.

på söndagen så åkte vi till Malmö och forsatte uppåt mot vässan. de gick också skitsnabbt. stannade i Värnamo en liten stund. och de väckte bara för mycket känslor. satt och messa med olivia under hela tiden. saknar dig enormt :)
men efter 6 timmar ytterligare så var jag framme på Skallberget och jag har aldrig varit så lycklig att vara i min babes famn igen! mystajm.

jaja den helgen har iaf varit jätte kul! fått sett mycket och en syskon tripp är väll aldrig fel heller. sjuukt bra relationer man har till sina syskon =) tacksam för!

bilder kommer sen.

Kommentarer
Postat av: olivia

<3

2008-11-19 @ 05:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0