igår idag imorgon

ja var ledig från skolan i går (måndags) skönt som bara den. var hemma hela dagen med alex och lilla Thea. gosigt. De var också dagen vi skulle lämna tillbaka thea. efter mycket gråt och tröstande så tog vi tre en sista promenad ute med thea innan hon återvänder till hennes ägare. runt 4 så droppade vi av alex på rockis och jag och pappa och thea åkte hem för att äta och packa ihop lilltjejens saker. runt 6 åkte vi mot stockholm järfälla för att lämna av min älskade theis. de gick snabbt och dirket efter åkte jag och pappa in mot kungsan, där han droppa av mig. klockan blev rätt sent och jag slocknade rätt snabbt.

idag tisdag så hade vi ingen religion idag heller ...men de gör inget.. de är så himla tråkigt och inte ettt dugg intressant. Så nu sitter jag omringad av estet/teater apor.. apor stämmer verkligen in eftersom alla sitter och härmar apor. skulle gråta om mitt barn blev såhär. svårt att beskriva men mitt huvud sprängs snart av den  här jungeln... samma techno låt som spelas om och om igen och rundas med apljud? men nu försvann dom in på lektion oh har nog aldrig njutit så mycket av tystnad. men jag har endå engelska b snart... usch snart jullov! läängtar så jag håller på dör.
efter skolan så ska jag hem och storstäda och packa eftersom jag åker hem i morgon efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0