helgen

hm.. den här helgen har varit lugn den. träffade maria och sandra som hjälpte mig med mitt projektarbete. blev klockrent hoppas jag? tack för hjälpen har saknar er mina små älsklingar ! Jossan fixade min naglar igen också. du är så duktig så =)

annars har jag och alex bara tagit det lugnt alexander lärde mej tanka också haha ja säger så de- vad skulle jag göra utan dig ;) ?

nästa helg ska jag jobba och efter de är det julpyssel me familjen sen utgång på löööördag! woho nu vill jag ut.
imorgon är de skola igen och jag orkar bara inte. jag är så skoltrött så jag somnar när jag bara hör ordet skola.

 
maria och sandra!


6 månader om en vecka föresten...
älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0