helgen

kom hem på torsdan... alex kom och hämta mej på centralen. åkte till carlforska där jossan fixa mina naglar! super duktig var hon!! ska lägga in bilder sen på dom tack tack igen ! känner mej lite handikappad för tillfällete bara. men allt blir ja din stammis =) !!

ifredags hade jag praktik, fixade till Annika blev jätte bra. färgade på tid. gick klockrent. klippningen tog dock lite längre tid men men resultatet blev bra ivarje fall. lite senare så åkte jag hem och fixade mej, baben kom hem,. stressade på mej lagom mycket.. sen kom hans kompisar och vi körde lite ölspel runt 9 skule jag träffa tjejerna på stan för utgång. och dom andra skulle vidare på lagfest. alex släppte mig lagom till bussen kom så skulle jag betala så kom ja på -vartusan har ja plånboken med legg och allt? fick panik och såg hur bussen åkte. ringde alex så kom han och hämtade mej så snäll som han är. följde med dom lite.. sen åkte vi hem efter lite om.

lördagen gick vi upp sent och så skicka ja iväg han för att köpa kebabtallrikar.. fyy va gott de var då!! medans dusca jag och fixa mej runt 3. tog jag alex cykel och skulle til stadshotellet för att fixa modeller til modevisning!! kom dock bara till coop som ligger typ 30 m. från oss. jag fick nog 39 asma attacker på vägen.. men han hade ju bara 1;ans växel känndes de som. så åkte buss ner och mötte upp tjejerna från WOW. =))
efter så åkte jag och baben hem och hälsa på mamma och pappa.

idag söndag har ja jobbat på skokanonen.. de va rätt lugnt. men timmarna gled ju bara förbi =)
efter åkte ja hem till skallberget så åt vi tacos osv. sen begav ja mej till stockholm. gick en promenix från centralen hem. kallt!och när ja kommer hem hit så var de ju 20minus grader här med. så nu är de varm oboy och snart läggdags... hoppas den här veckan går snabbt!



 
annika före och efter




en av håruppsättningarna ja gjorde på visningen ! tema-nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0