härligt!

det är så underbart och vara kär!! har suttit och funderat lite kring det, och fyyy va skönt det är =) att alltid ha min lilla älskling där hemma är en sån trygghet! att alltid ha någon att vända sig till! inte bara min största kärlek utan också min bästa vän som alltid står ut med mej!! haha min blogg består bara av prat om alexander nästan har jag sett! men de är bara för ja tycker om honom så mycket så det är det värt! bara stå ut ;)

idag hade jag en lektion. frisör. hade bara betyg prat inom kursen. sen efter 12 så var de utvecklingssamtal. så då var alla lektioner inställda och även i morgon. har engelska dock. men i morgon skulle ja haft religon prov. men de är ju nu flyttat så skööönt!

efter skolan åkte vi till haninge. sen nu har vi lagat mat. och ska snart spela buzz. haha också ett spel som vi har blivit beroende av haha.

tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Alex

Du är så underbar älskling<3

2008-11-04 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0