tidsfördriv på tåget.

oh nu är jag i hallsberg, vilket innebär att de bara är 1½ timme kvar. puh. känns som tågresan är seg idag.
och så surt när de e så härligt väder ute. men jag hoppas verkligen att vädret ska bli likadant i morgon. men det brukar ju vara dåligt när ja e ledig..  ska kika nu på SMHI.  men mitt tåg-internet är ju så sjuukt segt.
nejdå! det ska ju bli ännu varmare i morgon :D oh härligt. nu blev jag glad...  skulle bli molnigare resten av helgen men skitsamma! tar en dag itaget. haha föresten så har jag fått världens skönaste sitt-plats på tåget. när jag skulle gå på så kikade jag vart jag skulle sitta och så ser jag att min plats är på en stor handikappsskylt-plats.
men OJ så sköön. har aldrig haft sån skön resa någongång :D. extra mkt utrymme. så vem klagar? inte jag iaf!

usch har börjat säga massa smålands-ord.

gott och inte GÖTT = härligt/skönt(?) 
denna = den här
och sen efter allt - Eller så!    - haha hör de från varje människa i värnamo. ingen betydelse bara något dom har fått för sig att säga. lite kul när man koncentrerar sig och lyssnar de kommer verkligen hela tiden från folk och nu även från mig. usch behöver dom här 3 veckorna hemma nu!
sen finns de ju en hel ordbok med flera. men de är de här som har fastnat. och ja vill bara få bort dom haha!

nu så tänkte jag sätta på musik på mobilen och sova lite.. så är jag snart hemma.
ikväll ska alla ut på fest. och man blir ju lite sugen. men har fullt upp med annat mys :) så får ta igen den delen
i morgon at veronicas place! sen efter de utgång(?) . eller nått annat:)

och nu var de en som inte hann komma av tåget! stackarn han får vänta tills örebro. surt för honom.

puss.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha, jag tyckte att det var dags för lite smygreklam för din blogg, jag är en trogen läsare ! ;D

Ojoj, det var snällt (:

2008-05-10 @ 11:00:17
URL: http://lifeaccordingtomickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0