tågstation

hallå!

idag har vart en kul dag, började med nationella i matte b. inget att prata om där.. fick gå efter en kvart. men ja får fixa det på ett annat sett. matte är inte min grej. efter det så gick jag till salongen och fixade Elin :) vart inte sån stor förändring.., lägger in bilder sen. men jag fick iaf med alla moment:) alla andra va jätte duktiga. ett plus till lilla oljan som gjorde yossi! grymt bra ! efter de gick ja in tillstan till Expo.och där färgade Emma och Magda mitt hår. tack tjejer! men nu sitter jag ute i solen i Falköping och väntar på mitt sista tågbyte. å de komme snart så måste packa ner datorn.. bara 3 timmar kvar sen hemma!

puss !
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0