tåget

kort sammanfattning.

jaa.. nu sitter jag på tåget hem mot västerås.. min körskoleläare kommer och hämtar upp mig på stationen.. sen blire dubbel lektion! hoppas de går bra idag. känner mej lite hängig och så.. men äsch.
min nya klass verka underbar. alla var jätte trevliga och allt var kanon. vill ju bara börja nu genast :) inte för att de e nått fel på den klassen jag har i värnamo, men de är så jobbigt att vara så långt hemmifrån.
gjorde också teori provet igen fast då i stockholm eftersom jag lyckades få en tid. men självklart så fick jag 50p IGEN.. fast de här provet hade jag mer rätt på det "svåra" och flest fel på det ja egentligen kan... förra gången var de ju tvärtom... men hoppas bara de blir 3;e gången gilt nu då :)

idag har jag gått minst en mil med min jävla packning. i 50 graders värme. idag var de verkligen en sån dag man skulle kunna tänka sig första doppet nästan..

men nu ska jag kila av tåget närsom helst. hööörs sen puss.


image119image120

Thea och jag i parken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0