stugan

hejhopp.,.
helt sluut.. känns som jag inte har sovit på 20 år.  fast det blev en lugn valborg. började hos mig med att fia och veronica kom .. skulle grilla haha men de gick ju som de gick men gott vare även om det såg ut som ja jag vet inte vad.. sen vidare till johanna och träffade alla tjejer. efter det så drog dom ut på krogen och de andra på fest..  hoppas ni hade skoj. :) men men idag ska vi till gammelfarmor och fira henne som fyller år. efter det så bär det av till stugan. ska bli skönt att komma i väg lite och bara ha mys. grilla och sånt och tärffa farmor och farfar. hoppas vädret håller i sig bara..  nu ska  jag hoppa in i duschen så jag piggnar till lite grann.

puss.


image74image75image76

resenärerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0