stockholm

tjabba tjena hallå...

idag så har jag inte gjort så mycket på praktiken. mest bara färgat! färgade Sandra. från att ha typ grå/vit (haha förlåt.!) utväxt och hennes svarta toppar. till en härlig mörkbrun färg, lite kopprig. men det vart skita snyggt! verkligen fräääscht. nu vill ja också bli brunett ju haha.

efter så satte jag mej på tåget till elstockholmo.
eftersom jag ska till min nya skola i morgon! ska vara med den nya klassen.. efter de så tänkte jag lite shopping om tiden hinner... sen tåget hem! till västerås! då min körskolelärare hämtar mej. så blir det körskola! 
usch orkar inte :P men men de går rätt bra nu endå.

nu ska jag plugga teori.

hare bra! puss

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jaja, tack så mycket :D

2008-05-26 @ 21:58:28
URL: http://maggaroshaka.blogg.se
Postat av: sandra

hahaha jaja, tack så mycket :D

2008-05-26 @ 21:59:36
URL: http://maggaroshaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0