sool

idag har det vart varmaste dagen på länge! =) hoppas de blir lika fint i morgon ! man blir ju så glad. eller iallafall vissa. och sånna personer tycker jag om! fattar inte varför man ska gå runt och vara så tjurig. usch!  
                       körskolan gick väll sådär, som vanligt bra. fick köra i uppförsbackar och så.. sjjuukt svårt haha. ja bara rulla bakåt.. tack för att de inte stog nån bil bakom mej. körde i 70 också idag.. de känndes som ja körde i 180 haha! jaja. nu måste jag plugga till matte nationella som jag har i morgon bitti. jag är så sjukt otaggad jag och angelica och matte? ne de klarar vi oss utan. efter de blir de att göra en make over. vet inte vem jag ska göra på än.. men de blir någon tjej som kommer på studiebesök. lägger väll in bilder sen efter den :) sen ska jag få färga håret! äntligen. hoppas någon kan klippa lite i det också. men men skitsamma. nu ska jag dunka på lite skön musik och fixa! funderar på att sätta mej ute i trägårn ohja ! hejjjsvejs.

Kommentarer
Postat av: jessii

jag vill också färga håret =(

2008-05-08 @ 20:25:20
URL: http://jessiicaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0