söndag

idag sov jag länge för en gång skull. men endå är jag helt slut nu. igår så hände det väll inte egentligen så mycket. men det var kul att träffa veronica. som i nuläget bor i snyggaste lägenheten! jag vill också bo där. får bli inneboende =). känns skönt att inte ha åkt tåg på ett bra tag. men endå konstigt.. men snart börjas det igen. de går så sjuukt snabbt. jaja, ska iallafall flytta hem nu, om allt går som det ska. och olivia flyttar till skåne. ska bli skönt att återgå till det gamla livet. även om jag inte kommer bo så mycket hemma iallafall. men men..

just nu pluggar jag teori. går sådär. det är så mycket. men svarade hejvilt på 70 frågor som var as svåra. klarade 46 st. 52 är godkänt. så så långt ifrån är jag inte och vimsar endå. ska göra det typ 3 ggr till idag. önska mej lycka till va.

praktiken i morgon igen. helgen e redan slut. vad tar dagarna vägen.
ne nu måste jag återgå till pluggandet. innan jag somnar.

låt tipps.
leona lewis  - angel
akon - come back to me
ne-yo - trouble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0