söndag värsta dagen på veckan?

hej..
idag har jag nog inte så mycket att skriva. har vart en mysig helg. va kanske inte dirket på topp igår. men det hade sina anledningar. det blir bättre. men kul att träffa alla tjejer! :) saknat er mycket, det har jag faktiskt. måste nog bara börja anpassa mej till mitt vanliga liv igen. eftersom de sakta har försvunnit på senaste tiden. så mycket press. ochallt. men ja lovar de kommer bara bli bättre. så blir jag mitt gamla jag. mycket som snurrar just nu.

idag har jag bara tagit det lugnt. övningskörde nyss. gick helt okej! bara att pappa är så nervös, och då blir ju jag också det ! men jaja... ska till min nya körskola imorgon halv 8. Heja! usch... sen blire nya praktiken då. stog i mitt horoskop (väduren) att de skulle bli en mycket bra dag i morgon ! skönt. för horoskopet stämmer ju som sagt alltid.

nu ska jag packa upp alla mina kläder och lägga in dem i Garderoben! oh va skönt! för de senaste året har jag som sagt bott i en res-väska. men nu ska ja och min gamla goda garderob bli homies igen! men ja orkar ijnte lägga upp allt. puuuh. sen ska ja färga håret på mamma!

sen ska jag nog gå och sova.. så sjukt trött. kommer kanske kännas lite ensamt. men hm.. kunde jag trolla så skulle jag!

ha de bra!  puss :)
 

image99

johanna, evelina, veronica, linnea och kajsa! :)


image100 image101

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, egentligen inte. Men jag är så trött på Västerås bara. Avundas dig som pluggar i en annan stad sänni :)

2008-05-11 @ 22:52:02
URL: http://johannanorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0