praktiken

nu e veckan slut.... och jag säger bara va bra praktik plats ja har kommit på! älskar det. så himla kul.
ska ni klippa er så ska ni klippa er där! på salong WOW.

i onsdags kom farmor och klippte sig och stylea sig så grymt tuff hon blev! haha.
och i torsdags så färgade vi erikas mamma. vart jätte fint! och sen så klippte jag hennes lillebror fick använda snagg-maskninen för första gången haha vart lite läskigt men de va bara kul! nästa vecka ska jag snagga henes pojkvän tror jag hon sa?! jaja ska bli skoj! men men Efter det så kom danne och jag klippte å färga honom, vart sketa bra! klippte igenom hela håret med kniv bara. de så mycket roligare än att klippa med sax!
och idag så klippte jag Alexander, första gången ja klippte en "långhårig kille med frisyr.. så de var lite knepigt men efter ett tag och han nästan höll på somna så vart han skit snygg. tycker om dig fast du irreterade mej lite där! och efter det så kom sandra :)
oh glömde ... jag färgade om mamma också.
fullt upp fick ingen lunch.. och slutade 19.00.
men jag längtar bara tills nästa vecka!

ikväll blir det lugnt.. helt slut efter den här dagen.. ska träffa veronica i morgon. ska verkligen bli skönt.. hoppas allt blir bra. saknar dig verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0