och då var det onsdag.. nedräkningen börjar till fredag.

I dag har jag varit i salongen. alltid lika kul :) fick göra slingor i hätta och sen folieslingor.. fick göra en ny tekink som Malin hjälpte mig med! tack! var 4 stycken som var sjuka idag.. så det vart lite stressigt med allt. men det gick bra! :) efter salongen så gick jag till körskolan! gick bra idag! lite segt men  jag var duktig. haha fick ett smeknamn "busan" fråga mej inte varför. eller jo bara för ja kör alldelses för snabbt. ibland undrar jag varför jag inte nöjer mej med min kära rostiga cykel. jaja. nu ska jag laga mat och uttt i solan och sola lite. efter de blir det en promenix så ska jag och oljan boljan glassa lite! funderar på att sysselsätta mej själv och baka lite sen :) eller ska jag ta det i morgon ? usch klockan bara rinner iväg.. kommer inte ha tid. men de är ju bara bra att tiden går snabbt. för då blir det snabbare fredag. och jag bara längtar.mys! 


nu måste jag vidare! ha de bra puss.


image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0