måndag igen då!

haha matilda! min trogna läsare, HEJ! var ju tvungen att skriva nu för det..
kom nyss hem! väntar på att pannkakorna ska bli klara! bra dag idag också,
haha va sjuukt trött och fick ett ryck att jag var tvungen att få en socker kick!
så jag vandra ner till skrapan och köpte mej fika, milkshake och melon för att jämna
ut de hela !=) haha hela bordet var fullt. dock så vart ju allt äckligt efter en tugga.
men men sånt man får ta.  åhhh va trött ja e! snart äre dags för teori provet. jag e på stan
kl; 08.00 när jag egentligen börjar vid 10.00. håårdträning plugg plugg plugg.

idag kom signe in och ja locka hennes hår å klippte till det. sen kom jossan och så slinga ja hennes
hår, de vart skit fint! =)  och snaggat erikas kille. haha va kul de va. ingen som vill snagga sig? :D

i morgon har ja inte nått inbokat. kanske färgar håret då? eller på tordag! måste lägga i lite brunt idet.,

image108
 
Här e min vän petra.. min klippdocka. började med lååångt låångt hår. och sluta i denna snygga
kärringfrisyr, och lite färgefftekter här och där.  och en feting lugg,
kommer sakna dig! ingen att sätta saxen i och göra vad jag vill med. du bara satt där och såg glad ut haha.

nu e maten klar. hejsvejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0