l-ördag.

hejsan

sjuukt kul kväll i går. började med att jag mötte upp tjejerna (nadya, erika, maria hanna och kristina.) från salongen, vi gick till Maria, där de vart massa käk. av allt möjligt. så fint =) sjukt skoj. vid 23 så stack jag och erika och maria till bmb. haha så mycket folk. sjukt. men de va as kul. vart kanske lite för mkt av de goda! 

tack förkvällen tjejer. längesen ja hade så kul!

efter så åkte jag hem till älex. tack för att du står ut med mig. :) <3

lägger in bilder sen.. hittar inte sladden nu ju!
nu ska jag gå och hälla i mig en vattenfontän och ipren.

heejsvejs=)

haha juste ! på krogen så komiskt!! träffa jag min MATTE lärare MARTIN från värnamo. så kul hahaha

image121image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0