kväll

blev inge bakande idag inte:)  vart alldeles för trött efter ja skrev sist så jag somnade nästan. har satt en tid när jag ska sova varje kväll senast 00.00 men de har spruckit nu i några dagar. en viss person som har hållt mig vaken. inte för att jag har nått emot det utan helt tvärtom. men ikväll har jag faktiskt lovatmej själv att kl 00. ja då ska jag sova... ska ha redovisning i morgon i kultur och stilhistoria. känns inte alls så jätte bra. men de ska nog gå. var och solade nu under kvällsningen riktigt skönt var de.. de är ju typ 20 grader ute nu fast kl snart är halv 10. häärligt. så vi gjorde smoothie när vi kom hem och satte oss ute på tomten och spela finns i sjön haha jäkla evighetsspel.. jaja jag vann ju såklart :)  och nu ska jag börja att förbereda mej lite för redovisningen !


puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0