kväll

nu ligger jag här och tycker lite synd om mej själv för jag har sån jääääävla huvudvärk och har det hela tiden. den vill inte försvinna. kan inte någon komma och ta hand om mej eller skjuta mej vaaa....
ligger ock kollar på andra avenyn nu efter det blir det sanningens ögonblick.. måste se hur det går för den idiot till pojkvän hon har och efter det så slocknar jag nog.

mån tis ons körskola sen är de klart..=)
körde lite i morse också.. men va lagom trött..

mån - färga håret?
tisdag -blir en day off.
onsdag salongen
fredag- nationella prov (5 min?) efter det make over modell. -> hem.

kommer nog bli 4 snabba skoldagar.  :)


image73 
här är min sambos riktiga jag! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm.låter inte bra.
tänk att du snart får komma hem o vara hemma hos dina nära o kära i tre veckor.Samt träffa kompisarna.
Har huvudvärken försvunnit?
Hoppas det.Tror du glömde torsdagen eller?
puss mamsingen

2008-05-04 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0