idag

idag var de endå en ganska seg dag på salongen men endå kul, klippte mallan brallan. blev jätte fint, för övrigt var jag och hanna och kikade lite på alla på stan och käkade lunch på lapasta mums! haha du e så rolig.. gjorde också lite frisysrer..

tyckte nog att utklädnanden i år var lite tråkig..men andra var ju roligare :)

efter jobbet så åkte jag till jessica där hon och jossan satt och förfesta lite smått. joina dom.. sen åkte vi ner till stan och käkade med jobbet! på bellmans. mycket gott! så mysigt att äta på stan när de e så skönt väder ute..
mycket folk var det ute också.

hittat sladden till överföring från mobilen till datan nu så nu blir de lite bilder med

image116image117image118
här e min trogna stammis                       uppsättning på hännie!                    flätteknik!
min gammelfarmor nystyle;ad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0