hejhej!

har inte haft tid med datan sen jag kom hit.. kanske har märks lite.. men men   praktikten går jätte bra! idag klippte jag gammelfarmor as tufft! hon vart så glad. hon kommer nästa vecka också. pluttan! så söt. sen så färga jag och dona. körde i morse också.. de gick bra. lite tråkiga nyheter bara.. men de fixar sig. sen fick jag ett glatt samtal också från en person! säger sen vem de e ! ska iaf iväg över dan inom kort. lite nervös..

just nu är det mycket med min praktik, skolan och mitt helvete körkort.. men jag kämpar!
lite jobbigt när man är själv om allt bara.. men som vanligt så klarar jag mig.. ovasett vad. 
 
kom nyss hem från teori lekiton.. säger bara en sak ja höll på somna konstant. usch.. nån filur som höll mig vaken inatt.. och ja... hoppas ja får sova i natt! 

nu ska jag fixa min garderob. har inte hänt mkt sen sist  ja sa det.. sen kommer alexander hit.
tror jag? jaja tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0