gomorgon

somnade runt halv 11 i går redan.. sjukt skönt.. men endå så var jag tröttare än vanligt i morse så kanske e det meningslöst att gå och lägga sig tidigare? jaja. vaknade och såg ut som en kines.. jävla pollenallergi.. har blivit jätte förkyld också! och mina kinder gör ont så fort jag ler! har bränt mig lite grann från solningen igår. så det blir en sur min dag idag... haha hur lyckas jag?  usch usch...  men ja.. jag e i skolan nu.. va inne hos min söta frisör lärare nyss och hon bara skratta och frågade varför jag var så lyckling.. så bra början på min sura-min-dag idag?!  är väll så glad för att de är fredag i morgon! :) haha jaja ska ha redovisningen om 10 min. kommer väll gå bra hoppas jag!  efter skolan ska jag packa för hela slanten. ska ju bara vara här 2 veckor till eller praktiken eller ja knappt det. så ta hem allt inför sommarlovet med. känns inte så kul att komma med 1 ton i morgon på tåget. plus att det är fredag och folk är så jävla respekt lösa och som galningar. sen ska jag på min sista körlektion 16.40.
önska mej lycka till :)

<3 !

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0