godmorgon igen då .

i natt va en mycket hemsk natt usch!  sjukt läskig. gick in till en sovande olivia och väckte henne runt 02. och fick panik attacker med henne sjuuukt va vi skrämde upp varandra. med gubben och allt så mycket skratt å tårar har ja inte vart med om på länge .  de var i ett sånt läge man ville ha nån där! men runt 03.00 så slockade jag iaf, de gjorde ju då inte en liten rädd olivia. haha förlåt att ja väckte dig sen somna ifrån dig.

men men 3 timmar senare så ringde klockan.. dags för körlektion.. har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. kl 10 min innan jag skulle vara tvugen att gå så gick jag upp! men som tur? var ringde dom precis då, och sa att läraren hade blivit sjuk.. så ja somna om tills nu.när olivia kom med frukost på sängen  mys :)

nu ska ja hoppa in i duschen sen vet ja inte om vi ska ner på stan en sväng ... 


image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0