från makeovern.. som inte blev en make over haha.

image103

           före                                                    efter                                         efter

Elin fick hoppa in eftersom inte min modell kom gjorde allt på 1 tim & 10 min så .. de vart ingen stor förendring. men de gick bra att ja tog henne iaf. den första bilden har elin slitet hår och utgångs läge 6. och lite blandande bleka slingor här å var.. Önkeresultat från mig var att fräscha upp hennes toppar och klippa upp det. hon ville vara mörk och ha längeden kvar.. och även en sne lugg.. färgade håret till en 4;a allså två nyanser mörkare.  och gjorde lite stora lockar för att de inte bara skulle hänga. på bilderna kanske man inte ser mycket skillnad men de gjorde verklingen susen! och elins hår vart som nytt! tack för att du lät mej sätta sax å färg i ditt hår och att du vågade lita på mig. :)  kram på dig. undrar bara va ja fick för betyg sen då !



image105image104
       Efter                                                                                            Före

vart fel ordning kanske? men här är iaf skolans härligaste kille Yossi min och Olivias homie!
olivia satte händerna i honom och såhär blev resultatet. är hon inte duktig min lilla pärla?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon blev ju jätte fin i håret :D

2008-05-14 @ 23:34:41
URL: http://johannanorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0