:)

idag har jag haft full rulle, dagen har inte gått dåligt. men inte dirket sådär bra heller!
men på körskolan idag så gjorde jag en sån snygg fick parkering! ska nog bara bli sån
som jobbar med att parkera andras bilar haha jaja.

juste... va alla tjatar om den där glassen ben&jerrys, det är ju den äckligaste glassen som finns! åt sån choklad smak sist.. de va ju en hel jävla kladdKAKA i.. höll ju på dö. de va ju glass jag ville ha? haha
usch. jag älskar verkligen glass. men nej inte den.. måste väll lära mej..  vilken smak ska man testa? ni som e så kära..?

jaja snart eller nu tänkte jag börja kolla på den där nya Pussycat Dolls  serien som ska börja på nytt idag. haha
får se hur bra det är då,

fullt på salongen i morgon! hoppas dom får lite tid över till mitt hår! vilket säkert inte kommer ha.. jaja
får se =)

image112

Kommentarer
Postat av: Johanna

Phis food!

2008-05-21 @ 23:22:36
URL: http://johannanorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0